News - Jan 16, 2019 (2 days ago)

Thank you for coming.

It's been a long time coming now, but it's time for Twenty Percent Cooler to close down. We've had a good run and had a great time in our heyday, but the sun has set on our little website and now it's time to go. You have about a week to record, save, and archive what you would like before everything goes dark, so please make the best of this time.

Thank you for all the memories and contributions to our community in these last 8 years. We had a great time.

~ Sincerely, Princess Luna
Lead Administrator for TwentyPercentCooler.net

X
20% Cooler black_hair couple cranky_doodle cranky_doodle_donkey_(mlp) cute cutie_mark dialogue donkey duo earth_pony english_text equine female generation_4 male mysticalpha pink_body pink_hair pinkie_pie pony sad text wig
 

Edit | Respond | Download

Before commenting, read the how to comment guide.

2 comments below threshold.

Not the cupcakes, trust me.

Slops
Contributor
6 years ago
2011 derp derpy_hooves dont_transfer duplicate equine female generation_4 inspired_by_proper_art moe painting parody pegasus pony solo wings rating:Safe score:3 user:Ratte

Chronicle said:
Not the cupcakes, trust me.

Don't worry, they weren't made out of anypony you'd have cared about.
Just some annoying OC who will never be missed...

cloud said:

this made me laugh lol

bloodlordjm said:
this made me laugh lol

but really, I am pro-nyxian.

she is sooo damn cute!

cloud said:
but really, I am pro-nyxian.

she is sooo damn cute!

ya but anyways why is it when ever pinkie mentions cupcakes everyone runs i mean ya the cupcake fanfic was pretty messed up but it means squat

bloodlordjm said:
ya but anyways why is it when ever pinkie mentions cupcakes everyone runs i mean ya the cupcake fanfic was pretty messed up but it means squat

not one clue...

Werewolf
Contributor
6 years ago
apple applejack bat_wings blonde_hair earth_pony equine fang female filly foal generation_4 green_eyes high_res messy_hair norang94 orange_body pony sitting solo transparent_background vampire wings young rating:Safe score:1 user:Werewolf

bloodlordjm said:
ya but anyways why is it when ever pinkie mentions cupcakes everyone runs i mean ya the cupcake fanfic was pretty messed up but it means squat

It's become a stupid, self-perpetuating meme, like Psycho Slasher Pinkie herself.

I recommend ignoring it completely. Cupcakes, in regards to Pinkie Pie, should only mean sweet, sugary treats given by a pony who wants you to be happy.

bloodlordjm said:
this made me laugh lol

Am i the only one who doesnt hate nyx?

cloud said:
but really, I am pro-nyxian.

she is sooo damn cute!

scratch my above comment

Slops
Contributor
6 years ago
2011 derp derpy_hooves dont_transfer duplicate equine female generation_4 inspired_by_proper_art moe painting parody pegasus pony solo wings rating:Safe score:3 user:Ratte

Werewolf said:
I recommend ignoring it completely. Cupcakes, in regards to Pinkie Pie, should only mean sweet, sugary treats given by a pony who wants you to be happy.

It's part of the pony fanon. Same as Trollestia, Rainbow Dash being shipped with everything, Berry Punch being a Drunk, Lyra not being named Heartstrings and Derpy Hooves.
You gotta take the good with the bad, cause the rest of the fandom isn't going to change just to suit your personal preferences and it's not going away no matter how hard you press your fingers into your ears and pretend it's not there.
Complaining about others liking something in fanon you do not is like trying to stop an oncoming tsunami by shouting at it. Futile.

Just because I think Pon3/tavia shipping is one of the worst ideas since some cruel god long ago thought up STD's as a nasty little practical joke, isn't going to discourage anyone who wants to ship Pon3 and Octavia, is it now? No more than anyone will be discouraged from referencing Cupcakes when they think it's funny, just because you think Cupcakes is a bad idea.

Werewolf
Contributor
6 years ago
apple applejack bat_wings blonde_hair earth_pony equine fang female filly foal generation_4 green_eyes high_res messy_hair norang94 orange_body pony sitting solo transparent_background vampire wings young rating:Safe score:1 user:Werewolf

Slops said:
Complaining about others liking something in fanon you do not is like trying to stop an oncoming tsunami by shouting at it. Futile.

Yeah, that's why I choose to ignore it.

I was quoting Apple Bloom and not this crazy fanfic, but whatever ... >.>

cloud said:

Leave Nyx alone! D:

Chronicle said:
I was quoting Apple Bloom and not this crazy fanfic, but whatever ... >.>

Leave Nyx alone! D:

brony, i am pro nyxian... means I love nyx!

cloud said:
brony, i am pro nyxian... means I love nyx!

I know, I just forgot to delete your name when I copy the picture from your quote. Sorry ^^

Werewolf said:
Cupcakes, in regards to Pinkie Pie, should only mean sweet, sugary treats given by a pony who wants you to be happy.

And occasionally covered in hot sauce